ĪPAŠAIS PIEDĀVĀJUMS
Noteikumi
















Mājvietu  izcenojumi

  • Apartamenti ir pilnībā mēbelēti. Īstermiņa īres cenās iekļauts gultas veļas, dvieļu un trauku nodrošinājums, kā arī  kabeļu TV, elektrības, ūdens, apkures un gāzes izmantošana.
  • Īres cenas atkarīgas no personu skaita, uzturēšanās ilguma un sezonas.
  • Izmaksas var būt lielākas par uzturēšanos apartamentos mazāk kā 3 diennaktis.
  • Atlaides tiek piemērotas par uzturēšanos apartamentos sākot ar 7 diennaktīm.
  • Visas cenas, kas norādītas mājas lapā www.aparta.lv, var tikt mainītas bez  iepriekšēja paziņojuma.  

Sezonas

  • Standarta sezona -  10 Janvāris – 31 Maijs & 02 Septembris – 23 Decembris.
  • Aktīvā sezona -  01 Jūnijs – 01 Septembris;   24 Decembris – 09 Janvāris, Lieldienas.

Maksājumi

  • Ja  klients ir izvēlējies apartamentus un vēlas tos rezervēt, vispirms ir jāiemaksā depozīts, kas ir daļa no īres maksas. Depozīta apjoms var mainīties atkarībā no  personu skaita un apartamentu līmeņa, sākot ar 50 EUR un vairāk.
    Rezervēšanas depozītu  iespējams apmaksāt ar bankas pārvedumu.
  • Atlikumu  klients samaksā  ierašanās brīdī.
  • Kopā ar īres maksu ierašanās brīdī klients samaksā arī drošības un garantijas depozītu, kas, atkarībā no personu skaita, svārstās no 50 līdz 200€.  Šis depozīts klientam tiek atgriezts uzturēšanās perioda beigās.
  • Depozīts tiek iemaksāts kā garantija tam, ka apartamentam un tajā esošajām mēbelēm un iekārtām netiks nodarīti nekādi bojājumi.
  • Ja klients ierodas vienu vai dažas dienas vēlāk par iepriekš norādīto datumu, tad klienta pienākums ir apmaksāt visu rezervēto uzturešanās periodu.
  • Soda nauda par nozaudētu atslēgu komplektu ir sākot ar 50€, atkarībā no atslēgu modeļa.

Ilgtermiņa īres izmaksas

  • Zem "ilgtermiņa īres" jēdziena jāsaprot termiņi garāki par 1 mēnesi. Vairāki datu bāzē minētie apartamenti netiek izirēti uz laiku, mazāku par 1 gadu.
  • Norādītās cenas attiecinamas uz īres ilgumu 1 gads un vairāk. Jāņem vērā ka īres izmaksas uz termiņiem mazākiem par 1 gadu var būtiski atšķirties.
  • Slēdzot ilgtermiņa īres līgumu klients iemaksā drošibas naudu 1 vai 2 mēnešu īres apjomā, kura pēc īres nobeiguma tiek atgriezta klientam, ja apartamentiem nav nodarīts kaitējums klienta vainās dēļ.
  • Noslēdzot ilgtermiņa īres līgumu SIA APARTA iekasē no klienta komisijas naudu par apartamentu sameklēšanu apjomā no 1/4 līdz 1 mēneša īres maksas. Komisijas lielums atkarīgs no īres līguma termiņa.

Apartamentu  pieejamība

  • Ja klienta izvēlētie apartamenti nav pieejami uz vēlamo periodu, mēs piedāvājam citus līdzvērtīgus apartamentus.  Apgrozībā ir vairāk dzīvokļu nekā  atrodams mūsu mājas lapā.
  • Gadījumā, ja klienta norezervētie apartamenti kļuvuši nelietojami pēkšņu nelaimes gadījumu, bojājumu vai komunālo pakalpojumu piegādes pārtraukuma dēļ,   SIA APARTA  ir  tiesīga piedāvāt līdzvērtīgus apartamentus iepriekš  par to paziņojot klientam.

Iebraukšana un Izbraukšana

  • Standarta iebraukšanas laiks ir no 15:00 līdz 18:00. Ja apartamenti ir uzkopti, iespējams ievietoties agrāk pirms noradītā laika.
  • Standarta  izbraukšanas  laiks līdz 12:00. Ja izbraukšanas dienā apartamentos neierodas jauns klients, izbraukšana iespējama vēlāk par standarta laiku.
  • Klientu ievietošanās apartamentos pirms 09:00 un izbraukšana pēc 18:00 iespējama savstarpēji vienojoties.
  • Klientu ievietošanās/izbraukšana pirms 09:00 un izbraukšana/ievietošanās pēc 21:00 notiek par papildus samaksu €15.
  • Apartamentu atslēgas klients saņem ierašanās brīdī samaksājot īr un drošības depozītu.

Transfērs

  • Maksa par transferi  vienā virzienā  lidosta-centrs vai centrs-lidosta līdz  4 personām ir €20, 5 un vairāk personām – €25 (mikroautobuss vai minivens).
  • Šoferis ar klienta vārdu uz  postera sagaida  klientu  lidostā un nogādā pēc norādītās  adreses.
  • Transferi jāpasūta vismaz 2 dienas pirms norādītā ierašanās datuma.

Atbildība un Pienākumi

  • SIA APARTA  apņemas  nodot apartamentus klientam sakoptus un sagatavotus normālai lietošanai.
  • Klients  apņemas segt visus zaudējumus, kas nodarīti apartamentiem klienta vainas dēļ.
  • Klients apņemas izbraukšanas dienā nodot apartamentus  normālā stāvoklī.
  • Ja tiek saņemtas sūdzības no kaimiņiem par klienta skaļu un nepiedienīgu izturēšanos, SIA  APARTA patur tiesības pārtraukt klienta uzturēšanos apartamentos bez jebkādas kompensācijas izmaksas vai citu apartamentu ierādīšanas.

Rezervācijas atcelšana

  • Paziņojums par rezervācijas atcelšanu jānosūta rakstiski uz e-pasta adresi aparta@aparta.lv  vai  aparta@hotmail.lv , vismaz 30 dienas pirms  ierašanās datuma.
    Šajā gadījumā tiek atgriezti 50% no depozīta atskaitot administrēšanas izdevumus vai arī 100% no depozīta pārcelti uz citu rezervāciju.
  • Ja paziņojums par rezervācijas atcelšanu nosūtīts mazāk kā 30 dienas pirms ierašanās, tad depozīts netiek atgriezts.
  • Rezervācija skaitās anulēta tikai tad, kad klients ir saņēmis apstiprinājumu par rezervācijas atcelšanu.

Klients ir atbildīgs par rezervācijas atcelšanas apstiprinājuma saņemšanu.
  

   

SākumsPakalpojumiNoteikumiRīgaPārbaudīt pieejamībuPasākumi 2011 gadāKontakti
Check PageRank